+38 (04744) 3-44-61
Меню
Остання редакція: 21 травня 2025

Слово за доброчесністю: підсумки І етапу конкурсу есе «Роздуми про академічну доброчесність

У межах відзначення Дня науки в Уманському національному університеті, на інженерно-технологічному факультеті проведено І етап загальноуніверситетського конкурсу есе на актуальну тему — «Роздуми про академічну доброчесність». Захід став важливою частиною формування академічної культури серед молоді та стимулював студентів до глибшого осмислення власної відповідальності у навчальному процесі.

Метою конкурсу було не лише підвищення обізнаності про академічну доброчесність, а й формування свідомої позиції студентів щодо недопущення плагіату, фальсифікацій, списування та інших проявів академічної нечесності. Студенти мали змогу висловити власне бачення сутності доброчесності, поділитися досвідом та окреслити шляхи підтримки прозорого і чесного освітнього середовища.

Тож, 14 травня на інженерно-технологічному факультеті відбувся відбірковий етап конкурсу есе «Роздуми про академічну доброчесність».

До складу комісії входили:

Володимир НОВІКОВ – декан інженерно-технологічного факультету з навчально-методичної роботи, доцент кафедри харчових технологій;

АНДРІЙ ВОЙТІК – заступник декана інженерно-технологічного факультету з навчально-методичної роботи, доцент кафедри агроінженерії;

Олександр ТРУС – заступник декана інженерно-технологічного факультету з наукової роботи, доцент кафедри прикладної інженерії та охорони праці;

Валерія ЖЕЛЄЗНА – заступник декана інженерно-технологічного факультету з виховної роботи, доцент кафедри харчових технологій.

На конкурс було подано 15 робіт, проте комісія обрала 3 найкращих, які будуть представлені в основному етапі на рівні університету.

Отже, за рішенням комісії найкращими є роботи таких студентів:

Олександр СКОП – студент 41-ім групи

Світлана КЛИМЕНКО – студентка 21-т групи

Олександр ПЛАТМІР – студент 11-т групи

Есе, подані на конкурс, відзначалися щирістю, глибиною думки, аргументованістю та творчим підходом до розкриття теми. Кожна робота стала свідченням того, що молоде покоління усвідомлює значення чесного ставлення до здобуття знань та готове бути рушієм позитивних змін в академічному середовищі.

Подібні заходи доводять, що саме через діалог, творчість і саморефлексію можна ефективно формувати академічну доброчесність як невід'ємну складову освітнього процесу.

Дякуємо учасникам за високий рівень робіт, активну позицію, зацікавленість та прагнення до досконалості.

Валерія ЖЕЛЄЗНА, заступник декана інженерно-технологічного факультету з виховної роботи, доцент кафедри харчових технологій